توزیع ۲۰۰ سبد غذایی در قالب رزمایش احسان و همدلی 
توزیع ۲۰۰ سبد غذایی در قالب رزمایش احسان و همدلی 

توزیع ۲۰۰ سبد غذایی در قالب رزمایش احسان و همدلی 

سهیلا بهادری گفت: با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم، امروز تعداد ۲۰۰ سبد غذایی هر یک به ارزش بیش از ۲۰۰ هزار تومان در قالب رزمایش احسان و همدلی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.
شناسه خبر : 1005958 تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۴۶

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، گفت: یکی از برنامه های اصلی کانون در راستای طرح ملی ایران قوی، فعالیت در حوزه اجتماعی است که بر مبنای طرح راهکار در حال اجرا است.


 

 



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد افزود: به همین منظور با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم، امروز تعداد ۲۰۰ سبد غذایی هر یک به ارزش بیش از ۲۰۰ هزار تومان در قالب رزمایش احسان و همدلی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.


 

 




وی بیان کرد: سبدهای غذایی شامل میوه، شیرینی، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، رشته سوپ و عدس بود و همچنین پک های بهداشتی شامل ماسک های یکبار مصرف و مایع دستشویی نیز توزیع شد.
 

 






بهادری اظهار کرد: علاوه بر این نیز امشب تعداد ۴۰۰ پرس غذای گرم پخت شده و پس از بسته بندی در بین خانوارهای نیازمند توزیع شد.

 

 


 

رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ابراز کرد: همچنین با توجه به شروع فصل سرما تعدادی لباس گرم به بچه های نیازمند با اولویت ایتام اهدا شد.

 

 



 
وی ادامه داد: از آنجایی که امروز به نام روز پرستار نام گذاری شده است بنابراین از پرستاران اورژانس شهرستان عنبرآباد با اهداء شاخه های گل تجلیل شد.



 

 



بهادری عنوان کرد: در شرایط فعلی که کرونا معیشت مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه را دچار مشکلات بسیاری کرده است بنابراین اکنون فصل همدلی است و بیش از گذشته بایستی به فکر نیازمندان و فقرا بود.


 



رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد در خاتمه تاکید کرد: جهاد بچه مسجدی ها در کمک به نیازمندان همچنان ادامه دارد تا در این شرایط سخت مشکلات نیازمندان اندکی کمتر شود و امیدواریم بزودی شاهد نابودی ویروس منحوس کرونا باشیم.

پایان پیام/ 586